تست محصولات
نوشته شده توسط : دکترزینلی
همانگونه که در بخش تکنولوژی‌ها و کارائی محصولات توضیح داده شد، به دلیل اصلاح سریع میدان بایو انرژی  و میدان مغناطیسی  بدن به واسطه استفاده از محصولات، بدن انسان در کمترین زمان (در حد چند ثانیه) به حالت تعادل رسیده و از سطح انرژی فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌گردد. (زمان تاثیر گذاری انرژی نقطه صفر و میدان مغناطیسی نئودمیوم کمتر از سه ثانیه است).

تمامی محصولات تست‌های در لحظه دارند که نمايانگر ميزان تاثيرات اين محصولات بروی بدن شما هستند. البته قابل ذکر است که ميزان تاثيرات اين محصولات توسط دستگاه پيشرفته  ‌(GDV‌) و ميکروسکوپ، قبل و بعد از استفاده دقيقاً قابل رويت، اندازه گيری و عکسبرداری می‌باشند ولی برای درک بهتری از ميزان و سرعت تاثيرگذاری اين محصولات به تعدادی از تست‌های عملی اشاره می‌کنيم و مابقی تست‌ها را می‌توانيد در جلسات شوِ محصولات در محل دفتر شرکت مشاهده و یا انجام دهید.

تست تعادلی شماره 1
از شخص مقابل بخواهيد به صورت صاف بايستد، پاهايش را با هم جفت کند و دو دستش را همانطوری که در تصویر می‌بینید به صورت کشیده برروی همدیگر قرار دهید. شما روبروی او بایستید، دست خود را به حالت مشت زیر مچ دست او قرار دهید و به صورت عمود و ممتد به سمت بالا فشار بیاورید تا زمانی که تعادل او به هم بخورد و به سمت عقب پرت شود. از او بخواهید در برابر فشار شما مقاومت کند و به سمت پایین فشار دهد. شخص مقابل نباید به هنگام تست کمر، زانو و یا آرنج خود را خم کند و برای مقاومت فقط باید از قدرت دست و بازو کمک بگیرد. می‌توانید این عمل را دو یا سه بار برای مشخص شدن میزان مقاومت شخص مقابل تکرار کنید.
سپس با استفاده از محصولات توسط شخص مقابل این تست را تکرار نمائید. تفاوت فاحش میزان نیروی وارده از طرف شما نمایانگر بالا رفتن سطوح انرژی و ایجاد تعادل در شخص مقابل به واسطه استفاده از محصولات است.

تست تعادلی شماره 2
ازشخص مقابل بخواهید به صورت صاف بایستد، پاهایش را با هم جفت کند و دو دستش را در پشتش به صورتیکه در تصویر می‌بینید در هم قلاب کند. شما پشت سر او بایستید، مشت خود را درون قلاب دست او قرار دهید و به حالت عمود به سمت پایین به صورت ممتد فشار بیاورید تا تعادل خود را از دست دهد و به سمت عقب برود. شخص مقابل نباید به هنگام تست به سمت جلو خم شود یا زانو و آرنج خود را خم کند. می‌توانید این عمل را دو یا سه بار برای مشخص شدن میزان مقاومت شخص مقابل تکرار کنید.
سپس با استفاده از محصولات توسط شخص مقابل این تست را تکرار نمائید. تفاوت فاحش میزان نیروی وارده از طرف شما نمایانگر بالا رفتن سطوح انرژی و ایجاد تعادل در شخص مقابل به واسطه استفاده از محصولات است.

تست تعادلی شماره 3
از شخص مقابل بخواهید به صورت صاف بایستد. پاهایش را با هم جفت کند و دستش را به صورتی که در تصویر می‌بینید به یک طرف بکشد. از او بخواهید که یکی از پاهایش را بالا ببرد. شما پشت سر یا روبروی او بایستید و از روی مچ دست او به صورت عمود به سمت پایین بصورت ممتد فشار بیاورید تا تعادل خود را از دست دهد و از او بخواهید که در برابر فشار مقاومت کند. شخص مقابل نباید هنگام تست کمر، زانو و یا آرنج خود را خم کند. می‌توانید این عمل را دو یا سه بار برای مشخص شدن میزان مقاومت شخص مقابل تکرار کنید.
سپس با استفاده از محصولات توسط شخص مقابل این تست را تکرار نمائید. تفاوت فاحش میزان نیروی وارده از طرف شما نمایانگر بالا رفتن سطوح انرژی و ایجاد تعادل در شخص مقابل به واسطه استفاده از محصولات است..

جهت کسب اطلاعات


بیشتر و تهیه محصولات با


09190171379



دکترزینلی تماس حاصل


فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: